A w górach podobno już zima


Kiedy przyjechałam w Tatry, to okazało się, że spadł śnieg. Wiatr mało co nie pourywał nam głów i zwiewał nas na boki. Za to później była idealna pogoda na górskie wyprawy, nasz rekord na szlaku to dobre 11h chodzenia w ciągu jednego dnia.



Z mądrości piechurów na szlaku:

  • 1) W obliczu braku dobrych krzaczków i toi toi: „Mam pełny bak diesla – muszę przełączyć się na gaz”. Oczywiście cały czas dopracowywana jest technologia przewodów tej instalacji, która nie jest jeszcze powszechnie stosowana, a na szlakach ułatwiłaby życie. Trochę instalacji już projektowałam, jednak tego typu projektu jeszcze nie miałam, ale przecież trzeba poszerzać horyzonty. Jedynie współczuję osobie idącej z tyłu…




  • 2) W górach należy dbać o zdrową dietę aby mieć kondycję na zdobywanie szczytów, dlatego na obiad mamy dzisiaj warzywko - trochę kakaowca. Dla równowagi na kolację warto zjeść trochę owoców – dżem, ewentualnie można stworzyć sałatkę wielowarzywną lub owocowo- warzywną. Pamiętaj, należy jest owoce i warzywa 5 razy dziennie !!!

  • 3) Chodząc po górach za mało chudniesz? Intensywnie mrugając powiekami osiągniesz jeszcze lepszy rezultat i spalisz więcej kalorii. Łącząc to z górskimi wyprawami można uzyskać wspaniale wyrzeźbione całe ciało. Jeśli będziesz mieć mokre oczy, to wcale nie z płaczu, lecz będzie to efekt intensywnych ćwiczeń i spoconych mięśni.

25 komentarzy:

  1. jej. ale super widoki. muszę się osobiście wybrać w góry, bo dawno mnie tam nie było!
    a o zimie nawet nie chcę słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie zima, u mnie w Bieszczadach rozpoczyna się piękna złota jesień!
    A zdjęcia świetne :)

    Pozdrawiam, czarno-biauy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę jesień niż zimę w górach - przynajmniej jest więcej kolorów:)

      Usuń
  3. Tak, na pewno mruganie pomoże komuś schudnąć! :P Piękne widoki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie. :)
    No tak, jeść warzywa i owoce 5 razy dziennie. Nigdy mi to nie wychodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim założeniu można spróbować jeść 5 razy, może uda się:)

      Usuń
  5. Mądrości urocze :D aczkolwiek powszechne kosodrzewiny uratowały niejednemu piechurowi fizjologię :P

    Piękne widoki! Już tęsknie za górami a kolejny pobyt dopiero w czerwcu '14.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę kakaowca dobrze na każdą okazję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, a ile wartości odżywczych ma:)

      Usuń
  7. Uwielbiam góry, są taaakie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc tylko na te szczyty spostrzegam, że znikam...
    A tak poważnie czuje cisa mhm...
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia kropka i tak rozwaliła system, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra w ten weekend też była w Tatrach, także na zdjęciach trochę śniegu też widziałam.
    Hah, fajne te mądrości. A widoki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za górami (wolę morze), ale piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam góry, natomiast nie rozumiem jak można jeździć co rok nad morze

    OdpowiedzUsuń
  13. W góry wybiorę się jakoś w październiku, mam nadzieję na minusowe temperatury na szlakach, brakuje mi tego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham, uwielbiam, miłuję góry. To jedne z niewielu obszarów, do których mogłabym wracać i wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie :) całe wakacje marzył mi się wyjazd w góry, ale niestety zabrakło czasu... mam nadzieję, że chociaż w zimę uda mi się wyjechać i trochę pooddychać górskim powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się koniecznie tej jesieni wybrać w góry, nie ma to tamto!

    OdpowiedzUsuń
  17. spocone oczy? kurcze, moje są tak wrażliwe, że wystarczy lekki wiatr i płaczę jak bóbr, a jeszcze nic nie schudłam :P to jakiś fake! zdjęcia przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, dobre rady :) Jeszcze tylko gór w moim zasięgu mi brakuje i mogę iść ćwiczyć mięśnie powiek :P

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAAAAAAAA, jakie piękne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia. Góry jednak mają w sobie to coś, co przyciąga. Tajemniczość?

    Wiesz, boję się tylko, że jak szkoła się skończy, to te wszystkie znajomości nagle znikną i każdy pójdzie w swoją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :)

    Sprzedaję maszynę do wypieku chleba- więcej na moim blogu- zdrowiezwyboru.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam góry. Marzą mi się wakacje ( albo też zamieszkanie na stałe ) w górach :3

    OdpowiedzUsuń



Napisz opinię o moich wypocinach, o pogodzie lub o czym chcesz, róbta se co chceta :D
A morze ja robić za dórzo błenduw?
Jeśli coś tutaj wydaje się dziwne i głupie to spójrz jeszcze raz na tytuł bloga;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.