Łóżko z butelek

Miałam zrobić porządki i wyrzucić butelki, ale grzechem jest wyrzucać zwrotne, dlatego  znalazłam im nowe zastosowanie. Niedawno moje łóżko zostało rozłożone na części pierwsze, to teraz musiałam stworzyć sobie nowe,  jako przyszły inżynier muszę umieć wymyślać nowe rozwiązania problemów. Jeśli ktoś nie wie jak rozłożyć łóżko, to polecam lekturę:


Do stworzenia nowego łóżka nie potrzeba wiele rzeczy, wszystkie szybko znajdą się w każdym mieszkaniu. Moje  składa się z:
  •  21 butelek, ważne jest aby były tej samej wysokości czyli od jednego producenta,
  •  osłony na grzejnik,
  •  materaca.





Butelki zostały ustawione w trzech rzędach, w odległościach co 20 cm. Przy ustawianiu butelek ważne jest, aby nie znajdowały się w miejscach z otworami, gdyż moje łóżko ma zapewniony przewiew powietrza przez warstwy - posiada naturalną wentylację.



Oczywiście można użyć też desek, czy innych płaskich przedmiotów ( rozważałam opcję z blatem, ale za długi był) w miarę sztywnych. Na tym łóżku wygodnie leży się, jest lekko bujane, niektórym może przypominać kołyskę. Konstrukcja wytrzymuje wagę do 50 kg,  większe obciążenie nie zostało jeszcze przetestowane, więc nie biorę odpowiedzialności jeśli  nie wytrzyma pod cięższą osobą.

Przekrój poprzeczny przez poszczególne warstwy łóżka

Jak widać jest to przenośne łóżko, możliwe do zastosowania w różnych miejscach, na przykład jeśli ktoś nie chce spać na samej podłodze lub na ziemi. Idealne dla studentów, imprezowiczów i osób szukających nowych wrażeń.

Hmm... może powinnam opatentować swój wynalazek?


13 komentarzy:

  1. Oooo pomysłowe :D Jednak mimo wszystko, nie chciałabym spać na takim łóżku.

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo wygodnie leży się na takim łóżku :) Koledzy już myślą jak udoskonalić

      Usuń
  2. haha, rozwaliła mnie ta notka ;D pozytywnie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde spisz na takim lozku? na pewno mega oryginalny pomysl, ale nie boisz sie, ze te butelki straca stabilnosc i sie stłuka, a TY spodniesz? ja bym sie bala, w sumie zawsze to jest szklo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie kołysze się jak leży się na takiej konstrukcji :) A tak na serio to dobrzy ludzie naprawili mi łóżko i mam normalne.

      Usuń
  4. Czy eksperymentowałaś może z poziomym ułożeniem butelek? Wtedy łatwiej byłoby przesuwaś, i mniejsze ryzyko wywrotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam z poziomym ułożeniem, koledzy sugerują mi zastosowanie mieczy z butelek czyli ukośnego wzmocnienia konstrukcji, z czasem przeprowadzimy badania w tym kierunku:)

      Usuń
    2. Miecze mogą być kłopotliwe, ... ale gdyby część (połowę) butelek odwrócić w pionie, aczkolwiek na miękkim podłożu postawienie butelki mogłoby być kłopotliwe, za to nie powinno być problemu z wciśnięciem takiej butelki do istniejącej już konstrukcji (natomiast na twardym podłożu nie powinno być problemu z ustawieniem). Mimo wszystko proponuję poziome ustawienie butelek, istnieje wtedy szansa na uzyskanie efektu szumu (jak z muszli) ... :)

      Usuń
  5. Kurczę, odgadnięcie miejsca Twojego pochodzenia nie jest szczególnie kłopotliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!

    Pomysł, co by nie mówić, prosty i genialny zarazem :) Myślę że spokojnie wytrzyma obciążenie nawet i 100kg.
    Spodobał mi się Twój blog, również jestem studentem i uważam że jest to najbardziej kreatywny okres w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń



Napisz opinię o moich wypocinach, o pogodzie lub o czym chcesz, róbta se co chceta :D
A morze ja robić za dórzo błenduw?
Jeśli coś tutaj wydaje się dziwne i głupie to spójrz jeszcze raz na tytuł bloga;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.